Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013


Όταν μιλούν οι άνδρες οι σοφοί…

ΛΟΓΩ κρίσης, αντί για δώρο, στο Γιώργο που το Σάββατο παντρεύεται:
«Παντρέψου οπωσδήποτε. Αν πάρεις καλή γυναίκα θα είσαι ευτυχισμένος, αλλιώς θα γίνεις φιλόσοφος» - Σωκράτης.
«Ο γάμος είναι η αρχή της φθοράς για τον άντρα και σημείο εκκίνησης για τη γυναίκα» - Πλάτων.
«Στο σπίτι μου είμαι το αφεντικό. Η γυναίκα μου παίρνει απλώς τις αποφάσεις» - Γούντι Άλεν.
«Δυο μυστικά υπάρχουν για να κρατήσεις τον γάμο σου: όταν έχεις άδικο, παραδέξου το, κι όταν έχεις δίκιο, σώπαινε» -Νας.
«ΟΤΑΝ κάποιος σου κλέβει τη γυναίκα, δεν υπάρχει καλύτερη εκδίκηση από το να τον αφήσεις να την κρατήσει» - Σάσα Γκίτρι.
«Μετά το γάμο, άνδρας και γυναίκα γίνονται δυο πλευρές ενός νομίσματος, δεν μπορούν να συναντηθούν, αν και βρίσκονται πάντα μαζί» -Χέμαντ Τζόσι.
«Οι γυναίκες μας εμπνέουν μεγάλα πράγματα και μας εμποδίζουν να τα αποκτήσουμε» -Δουμάς.
«Το μεγάλο ερώτημα που δεν μπόρεσα να απαντήσω, είναι "Τι θέλει μια γυναίκα;"» - Φρόιντ.
«Είπα μερικές λέξεις στη γυναίκα μου και μου απάντησε με μερικές παραγράφους» - Ανώνυμος.
«Κάποιοι ρωτούν για το μυστικό του μακροχρόνιου γάμου μου. Διαθέτουμε χρόνο να πηγαίνουμε δυο φορές την εβδομάδα σ’ ένα εστιατόριο. Λίγο φως των κεριών, δείπνο, χαμηλή μουσική και χορός. Εκείνη πηγαίνει τις Τρίτες, εγώ τις Παρασκευές» -Χένρι Γιούγκμαν.
«Δεν ανησυχώ για την τρομοκρατία. Ήμουν παντρεμένος δυο χρόνια» -Σαμ Κίνισον.
«Υπάρχει ταχύτερος τρόπος να μεταφέρεις χρήματα από το e-banking. Ονομάζεται γάμος» -Τζέιμς Χόλτ Μακ Γκράβαν.
«Ήμουν άτυχος και με τις δυο γυναίκες μου. Η πρώτη μ’ εγκατέλειψε και η δεύτερη δεν το έκανε» - Πάτρικ Μέρει.
«Ο αποτελεσματικότερος τρόπος να θυμάσαι τα γενέθλια της γυναίκας σου, είναι να τα ξεχάσεις μια φορά»- Ανώνυμος.
«Ξέρετε τι έκανα πριν παντρευτώ; Ό,τι μου άρεσε!» -Χένρι Γιούγκμαν.
«Η γυναίκα μου κι εγώ ήμασταν ευτυχισμένοι για 20 χρόνια. Μετά συναντηθήκαμε» - Ρόντνεϊ Ντέιντζερφιλντ.
«Η καλή γυναίκα συγχωρεί τον άντρα της, όταν αυτή έχει άδικο» -Μίλτον Μπερλ.
«Ο γάμος είναι ο μοναδικός πόλεμος όπου κάποιος κοιμάται με τον εχθρό του» -Ανώνυμος.
«Κάποιος έβαλε αγγελία και ζητούσε γυναίκα. Την επόμενη μέρα έλαβε 100 γράμματα. Όλοι του έλεγαν το ίδιο πράγμα: "Μπορείς να πάρεις τη δικιά μου."» -Ανώνυμος.
Πρώτος άντρας (υπερήφανα): «Η γυναίκα μου είναι ένας άγγελος!». Δεύτερος άντρας (λυπημένα):- «Τυχερέ. Η δικιά μου ζει ακόμα».
«Ο γάμος είναι ένα μυστήριο τρένο... Όσοι περιμένουν στο σταθμό, αγωνιωδώς βιάζονται ν’ ανεβούν στην πρώτη αμαξοστοιχία. Όσοι βρίσκονται πάνω, αγωνιωδώς θέλουν να κατεβούν στον πρώτο σταθμό. Ενδεχομένως να υπάρχει μια λογική εξήγηση - παρά το γεγονός ότι τα ζευγάρια καταφεύγουν στο γάμο χωρίς λογική εξήγηση. Οι πρώτοι, ρομαντικοί και αθώοι, απλά πιστεύουν στο ταξίδι στην Ιθάκη... Οι δεύτεροι, υποψιασμένοι και πονεμένοι, απλά έχουν καταλάβει μετά το πρώτο τούνελ ότι δεν υπάρχει Ιθάκη» -Συνταξιούχος μηχανοδηγός.
«Η Βίβλος έχει μια λέξη για να περιγράψει το "ασφαλές σεξ", τη λένε γάμο» - Γκάρι Σμόλει, συγγραφέας.
«Ο παντρεμένος ζει σαν σκύλος και πεθαίνει σαν άνθρωπος. Ο ανύπανδρος ζει σαν άνθρωπος και πεθαίνει σαν σκύλος» -Καβάφης.
«Δεν υπάρχει τίποτα στον κόσμο όπως η αφοσίωση μιας γυναίκας. Κρίμα που κανένας δεν την έχει γνωρίσει» -Όσκαρ Ουάιλντ.
«Το πρόβλημα με τις γυναίκες είναι ότι ενθουσιάζονται με το τίποτα και μετά το παντρεύονται» -Σερ, Αμερικανίδα τραγουδίστρια.
«Είμαι ερωτευμένος με την ίδια γυναίκα εδώ και σαράντα χρόνια. Αν το μάθει η γυναίκα μου, θα με σκοτώσει» -Χένρι Γιούγκμαν.
«Δεν ήξερες. Δεν ρώταγες;» (λαϊκή ρήση).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου